کاسه ایی زیر نیم کاسه!

معلوم نیست چرا این رییس جمهور محبوب ما(با ارای سنگین مردمی) درست چند روز قبل از انتخابات بلند شدن رفتن دانشگاه امیرکبیر که شاید بشه گفت رادیکال ترین دانشگاه کشوره! اون هم با اون وضعیت که یک عده از طرفدارانشون رو از اقسا نقاط تهران (شاید هم ایران) که به گفته یکی از دوستان که در همین دانشگاه  درس می خونه از دانشگاههای امام صادق و امام حسین  اورده شده بودن رو زودتر با خودشون برده بودن و براشون جا گرفته بودن(حتما برای اینکه تو سرما نمونن) بعد هم وقتی ازش در مورد دانشجویان ستاره دار(کسانی که در تحصیلات تکمیلی قبول شدن ولی اونها رو ثبت نام نکردن) می پرسن با طنز همیشگی ودلنشینشون این ستاره ها رو درجه نظامی می دونن! و وقتی که ازش می پرسن که این بر وبچ چی با خودت اوردی؟ همین افراد شروع به دادن شعارهایی در حمایت از دولت نهم می کنند و ازین پرسش هم قصر در می روند! وبعد هم ایشان می فرمایند :افتخار دولت این است که تا امروز هیچ قدمی برای زیر سوال بردن خدمات دیگران برنداشته است. که البته هر ادمی که همین تلویزیون خودمون رو هم دنبال کرده باشه می دونه که ایشون چپ و راست بقیه رو دزد و کلاه بردار و خائن و 000 خطاب کرده .و ادامه می دهند که در راه اجرای عدالت فحش و ناسزا زیاد شنیده اند ولی معلوم نیست که چه کسی رو می فرمایند؟ و همچنین از فضای باز سیاسی و دوست داشتن مخالف و مهر ورزی صحبت می کنند ومعلوم نیست که نشریات دانشجویی توقیف شده و دانشجویان ستاره دار و اوردن بلدوزر برای خراب کردن دفتر تحکیم وحدت و عدم صدور پروانه نشر برای برخی کتابهاو برخورد شدید با منتقدین دولت و.... چیه؟(جالب بدونید سه روز بعد از اینکه ایشون به قدرت رسیده بودن فرمودن انتقاد از رییس جمهور جرم است!!!) خالاصه هرجی ازشون پرسیدن ربطش دادن به انرژی هسته ایی و هولوکاست و تعریف از کارهای خوبی که انجام دادن (البته از نظر خودشان)!


عکسها و شرح این مراسم رو اینجا ببینید.
من که فکر می کنم با توجه به اینکه دو سه روز دیگه انتخاباته بعید نیست این کار  (با توجه به نوع انعکاسش از تلویزیون و بعضی از روزنامه ها)  طرفندی برای بدست اوردن رای برای  طرفداران رییس جمهور باشه! و از اونجایی هم که طرفداران تحریم  ریاست جمهوری نتیجه شیرینی رو بدست اوردن فکر می کنم رای دادن فقط در تهران بسیار بهتر از رای ندان باشه ( البته منظورم به کاندیهای اصلاح طلبان به غیر از هادی ساعیه که معلوم نیست چه توانایی در خودش دیده که کاندید شده).چون گروهی که در تهران انتخاب می شه احتمالا مجلس و بعد هم ریاست جمهوری رو در دست خواهد داشت پس می بینید اگه در تهران رای ندیم یعنی ادامه یک کابوس برای 6 سال اینده ! در شهرستانها پیشنهاد می کنم رای ندید چون فقط مصرفیه برای حکومت که بگه ما انقده طرفدار داریم ! پس می بینید انتخاب شدن ابتکار (که به نظر من در سازمان محیط زیست بد کار نکرد و در پایان ریاستش جایزه بین المللی مهمی که یادم نیست چی بود رو  گرفت که در بحبوحه ی انتخابات گم شد) و مسجد جامعی و حتی نجفی که دل خیلی ها ازش به خاطر اوردن نظام جدید خونه بسیار بسیار بهتر از پروین احمدی نژاده و امسال اونه!
گرچه احتمال تقلب در انتخابات هم بسیار بالاست چون بعد از 27 سال برای اولین باره که یک حزب تمام مراحل انتخابات رو در دست داره. ولی در مجموع فکر می کنم تقریبا شورای تهران نصف به نصف باشه.تا ببینیم مثل انتخابات ریاست جمهوری چه کاسه ایی زیر نیم کاسه است!

نظرات 6 + ارسال نظر
آرمان آریایی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ق.ظ http://fardaaye-roshan.persianblog.con

سلام..خوشبختانه نمایش احمدی نژاد با شکست مواجه شد..در مورد انتخابات هم کاملا باهات موافقم...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

شبنم پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ق.ظ http://shabnamefekr2.blogspot.com/

خوب من در مورد انتخابات به رای دادن عقیده ندارم. باور نمی کنم که هر چقدر هم مردم به نفع صلاح طلبها رای بدن، باز حتی تفاوتهای کوچکی هم دیده بشه، ولی البته اصلا مخاطبم تو یا کسانی که رای دادن رو انتخاب می کنن نیست، و بهش احترام میذارم. این رئیس جمهور اگر میخواست جواب بده که...

البته به قول یک نفر خاتمی اگه هیچی نبود لا اقل یک ظاهر بین المللی خوبی از ایران نشان داده بود و حداقلش این بود که خوش تیپ بود!

علی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام
ای بابا مگه می گذارن .پروین خانم حتما حضور خواهند داشت!

زهرا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.katibehayeman.persianblog.com

دیگه حال آدم را بهم می زنند با این کارهایشان.
نه خوش نیستم. جهت اطلاع.

محمد امامی سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ق.ظ http://www.bahareno.blogfa.com

سلام
از حضور و نظرتون در وبلاگ بهار نو سپاسگزارم
موفق باشین

زهرا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.katibehayeman.persianblog.com

سلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد