تولدم مبارک !

با عرض تبریک اول از همه خدمت  خودم و سپس خدمت همه ی خوانندگان این وبلاگ و کسایی که اینجا را نمی خونن و همچنین  همه ی دوستان و اشنایان تولد پدیده ی کشف نشده  و دور مانده از چشم همه  ی عصر حاضر را تبریک عرض می کنم !!!

 

 

 

پ.ن:  کادو فرامش نشود چون هیچ عذری پذیرفته نیست  وتبریک خالی هم فایده نداره !

 

کسانی مثل من که متولد اوایل یا اواسط  دهه ی شصت هستند (ما که متولد اواخر دهه ی شصت هستیم!!! ) احساس من رو خوب درک می کنن چون اون زمان یا به دلایل اقتصادی یا به خاطر فشارها و صدها دلیل دیگه  کمتر امکان برگزاری جشن تولد بود به خصوص کسایی مثل من که متولد هفت تیریا به روایتی هشت تیر هم باشند. حالا هم که دیگه به اصطلاح بزرگ شدیم و جشن تولد اون جوری نمی خوایم ، امسال هم که این  سر گیجه ی لعنتی به تمامی مشکلات قبلی افزوده شده بود.به هر حال متاسف نیستم چون هر دوره ایی خاصیت خودش رو داره. شاید به خاطر اینه که می گن تمامی متولدین تیر دهه ی شصت ادمهای بزرگی می شن !