خطر بزرگ

چیزی که فکر می کنم در این مقطع زمانی هر روز داره به یک تهدید بزرگتر برای وبلاگهای فارسی تبدیل میشه فیلترینگه! پدیده ایی که هر روز گسترده تر می شه وکار به جایی رسیده که هر یکی دو روز یک بار  سایت جدیدی به لیست فیلترینگ اضافه می شه! با ISP ایی که من CONNECT می شم از هفته گذشته چهار سایتی که تقریبا هر روز می رفتم فیلتر شده!وبا این وضع که به همت دولت مردمی و خدمت گذار(البته با ارای سنگین والبته با کمک سربازان گمنام امام زمان وبا الهامات متعددی که در شبانه روز چندین بار با نور سبز یا در شرایط اصطراری که در ساعات اوج مصرف قرار داریم وبرای صرفه جویی بدون نور انجام می شود ویا به شکلهای دیگر که احتمالا ما گمراهان از ان غافلیم بر رییس جمهورمان  واقع می شود) باید فکر اساسی بکنیم که من فکر میکنم تنها راه مبارزه متحد شدنه به اینصورت که هر کسی که راه جدید وموثری که پیدا می کنه مثلا فیلتر شکنی که خودش هنوز فیلتر نشده به بقیه معرفی کنه این طوری می تونیم تبعات این پدیده رو به حداقل ممکن برسونیم چون ممکنه که هر کدوم از ما صبح از خواب بلند بشیم وببینیم که فیلتر شدیم!!!

من خودم از از هفته قبل تا حالا از فیلتر شکنهای http://pimpmyip.com/index.php وhttp://www.proxyz.be/index.php استفاده می کردم که از دیشب فیلتر شدن ولی جدیدا http://www.largestudio.com/filter/ رو پیدا کردم که گوش شیطون کر هنوز کار میکنه !

پیشنهاد تازه رییس جمهور (با ارای سهمگین)از این قرار است که بعد از کلی تفکر به این نتیجه رسیدن که به اروپا نمایندگانی اعزام کنند که بر وضع حقوق بشر در انجا نظارت داشته باشند!

 

محمود احمدی نژاد

 " ما نمایندگانی می‌فرستیم تا از وضع آزادی بیان و قلم، وضع زندان‌ها، وضع زنان و کودکان در کشورهای اروپایی گزارش تهیه کنند، آن‌ها هم عینا همین کار را در ایران صورت دهند و جمعبندی کنیم و به داوری افکار عمومی جهان بگذاریم."

و در پاسخ به انتقادها فرموده اند:

" پیشنهاد می دهم نشست ‌های علمی در سطح عالی میان متفکران اسلامی با متفکران اروپایی در باب مبانی حقوق بشر برگزار شود."

 شرط اجرای این پیشنهاد را "سانسور نشدن" نتیجه تحقیقات و "پخش مناظره از رسانه های غربی" اعلام کرده است.

اینا رو گفتم که دور هم هستیم یکمی بخندیم!

مردی باعبای شکلاتی!

بالاخره این پروژه هم بعد از حدود یک ماه وقت گذاشتن تموم شد یکی از دلایلی که این مدت نبودم به خاطره همین پروژه بود!که خوب تموم شد . نسبتا هم بد نشد من که روش (تقریبا) زحمت کشیده بودم  بد هم نشد فقط یک ایراد کوچیکی داشت که نه من ونه استادمون و یکی  دوتادیگه از استادا نفهمیدن مشکل کجاست (انقدر که پیچیده بوده دیگه!) ولی خدایش تو این خراب شده که ما بودیم(فعلا هم هستیم) به غیر از یک نفره دیگه که واقعا مخه من ندیدم کسی برای این درس انقدر وقت بگذاره اکثرا پول می دن بیرون براشون بسازن ! به هر حال به هر جون کندنی که بود  ۱۹.۵ گرفتیم که نسبتا بی سابقه بود

 دوم هم اینکه این blog sky به دلایلی که برای هیچ کسی چندان روشن نیست کدهاش رو (تگهای اختصاصی)رو عوض کرده بود و مارو که تازه داشتیم سروسامون می گرفتیم به زحمت انداخت من هم که وقت برای اینکه بشینم دوباره دستی به این وبلاگ بکشم نداشتم به خاطر همین هم در این مدت یکی دوتاپست بیشتر نفرستادم.البته blog sky از اون وضعیت قبلیش که نه مدیریتی داشت نه طراحیه درستی در اومده ولی راستش ما که لنگه ی این تگهای جدید رو  نه در پرشین بلاگ نه در blogspot ندیده  بودیم!

چند شب پیش خبری بود    مبنی بر اینکه خاتمی وبلاگ نویس شده!   قضیه از این قرار بود که این وبلاگ توسط دست اندرکاران نشریه ۴۰ چراغ ساخته شده و ودر مراسم شب یلدا به  عنوان یک سورپرایز به خاتمی داده شده .و این طور که ابطحی در وبلاگش گفته اصلا برداشت آقای خاتمی این نبوده که این وبلاگ شخصی ایشان باشد.واین سایت و وبلاگ آقای خاتمی نیست!

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عشق به حقیقت و تلاش برای دریافت آن و عشق به آزادی و تعالی و کوشش برای رسیدن ‏به آن جوهر آدمی است. و اگر امید به این دریافت و رسیدن نبود زندگی پرمرارت آدمی در ‏طول تاریخ ناممکن می‌شد.‏
آنچه خواستنی است دوستی و مهر است که زندگی را طربناک می‌کند و آنچه نا خواستنی ‏است خشونت و نامهربانی است که جهنم جان آدمی است.
برای عزیزانی که هدیه ارزنده وبلاگ را به من ارزانی داشتند و برای همه ارجمندانی که با ‏اظهار نظر خود جان خسته مرا نواختند آرزوی شادکامی و سلامتی می‌کنم.‏
بیایید تا ایمان به حق را با هیچ متاعی سودا نکنیم.‏
‏ و بیایید برای آبادانی و اعتلای ایران عزیز از هیچ کوششی خسته نشویم.‏
و بیایید امیدوار باشیم و با همبستگی و بیداری راه سربلندی را با یکدیگر طی کنیم
و فعلا نزدیک به سه‌هزار کامنت برای این وبلاگ گذاشته شده .