اخر مهرورزی

این مدت که نبودم مشغول یک سری درمانات و دارو و بیمارستان این جور چیزا بودم ! راست می گما می خواید باور کنید می خواید نه !!! الان خیلی بهترم البته بک چند روزی هست که مقداری تنزل داشتم (بدتر شدم) ولی گذراست و چیز مهمی نیست.خدا نصیب گرگ بیابون نکنه !خلاصه یک ماهه گذشته رو اینجوری در گیر بودم !
بعد از پست قبلی این پست مقارن شد با توقیف روزنامه شرق بعد از دوماهی که رفع تو قیف شده بود اون هم از جانب  هیئت نظارت بر مطبوعات مستقر دروزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و نه دستگاه قضائی !
علت توقیف، مصاحبه ی داخلی روزنامه با یک نفری است که میگویند از همجنس گرایان است که به گفته مسئولان روزنامه شرق اونا از این موضوع بی اطلاع بودن  مهدی رحمانیان مدیر مسئول و صاحب امتیاز شرق می گوید : دلیل این توقیف  مصاحبه با ساقی قهرمان شاعر زن است و گفت: ابتدا قرار بود مصاحبه با شهرنوش پارسی پور منتشر شود، اما من چون می دانستم که ایشان مورد اخلاقی دارد مخالفت کردم.
 اما دوستان مصاحبه با ساقی قهرمان را آوردند که من از آنها پرسیدم که ایشان مورد اخلاقی دارد یا نه؟ که آنها گفتند، ندارد.
البته با توجه به توضیحات ارائه شده از طرف روزنامه شرق از نظر هر ادم عاقلی این مسئله برای توقیف یک روزنامه به یک بهانه جویی شبیه بهانه ایی که بعد از 61 شماره جناب اقای صفار هرندی  با توجه به نزدیکی انتخابات و دست رسی اسان  وازاد به انواع نشریات و سایت های اینترنتی  جهت مهرورزی بیشتر اون رو پیدا کردن !جالبه روزنامه همشهری هم  چند وقت پیش در سالروز جنگ مسلحانه ی مجاهدین خلق، عکس مریم رجوی  رو چاپ کرده بود و آرزوی بازگشتش به وطن رو کرده بود که بعدا اعلام کرد اشتباه شده و هیچ گونه برخوردی هم با اون نشد.ولی حالا طبیعیه با فرصت دست داده بتونن از شر چند روزنامه منتقد دولت هم خلاص بشن تا دستاوردهای بزرگ دولت رو بتونن بهتر به گوش مردم برسونن !