عضو کمیسیون فرهنگی مجلس‌‏هفتم:
جداسازی خانم‌ها و آقایان در کشورهای لائیک هم در حال اجرا است
جداسازی درپارک، سینما, قطار, آسانسور, دانشگاه و سایر اماکن برای صیانت از زنان قابل اجرا است

چند وقت پیش این خبر رو در خبرگزاری ایلنا خوندم به هر حال طبیعی به نظر می اد وبعید نیست که تا چند وقت اینده اجرا هم بشه  به هر حال کسانی که احمدی نژاد رو از نفر هفتم نظر سنجی به رئیس جمهوری رسوندن هدفهای خاصی داشتن که این هم یکی از اونهاست خلاصه شده این گزارش رو بخونید.
یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس‌ ‏هفتم با تأکید و حمایت از سیاست‌‏های فرهنگی احمدی‌‏نژاد، بحث تفکیک خانم‌‏ها و آقایان در برخی اماکن را در راستای اجرای احکام اسلام و توجه به فرهنگ اصیل اسلامی، مثبت و مناسب ارزیابی کرد
لاله افتخاری، در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ایلنا"، سیاست‌‏های فرهنگی محمود احمدی‌‏نژاد، کاندیدای راه‌‏یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در راستای جداسازی خانم‌‏ها و آقایان را به عنوان مهم‌‏ترین رکن در رأس مطالبات عمومی دانست ، گفت: درکنار مسایل معیشتی، اجرای احکام اسلام و توجه به شرع و فرهنگ اصیل‌‏اسلامی نیز ضروری به نظر می‌‏رسد.
وی ادامه داد: اجرای بحث تفکیک خانم‌‏ها و آقایان، نیازمند زمان و فرهنگ‌‏سازی مناسب است و این جداسازی در اماکن عمومی از جمله پارک، سینما, قطار, آسانسور, دانشگاه و سایر اماکن برای صیانت از زنان قابل اجراست.
نماینده تهران در مجلس هفتم، تحقق این امر را در راستای بالا رفتن درصد امنیت خانم‌‏ها و آقایان ضروری دانست و گفت: هرجا که امکان داشته باشد، فرهنگ سازی و جداسازی صورت می‌‏گیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم، شکل اجرایی این جداسازی را در سینماها به صورت جداسازی سالن‌‏ خانم‌‏ها-آقایان، خانواده‌‏ها و یا تفکیک ساعات حضور دو جنس مذکر و مونث عنوان‌‏کرد و بحث ایجاد پارک‌‏هایی مختص خانم‌‏ها و آقایان و خانواده‌‏ها را نیز قابل اجرا دانست.
به گفته افتخاری، اجرای این سیاست مناسب فرهنگی، منجر به بازدهی بالای تلاش افراد در برخی مراکز از جمله دانشگاه‌‏ها و مراکز آموزشی خواهد شد و استقبال فراوانی ازاین سیاست صورت خواهدگرفت.
این عضو ائتلاف آباد‌‏گران مجلس ‌‏هفتم در ادامه خاطر‌‏نشان کرد: مساله جداسازی خانم‌ها و آقایان، صرف‌‏نظراز مسایل شرعی و اسلامی در کشورهای لائیک که پایبند به این مسایل نیستند، در حال اجراست و در راستای رشد فرهنگ جامعه‌‏شان صورت گرفته است.
وی در پایان به نمونه‌‏هایی از اعمال این جداسازی در کشورهایی چون ژاپن اشاره کرد و گفت: در این کشور استقبال به قدری بوده که جداسازی واگن‌‏ها به صورت قطار مستقل درآمده است و پژوهش‌‏های انجام شده موفقیت این کشورها را در خصوص این امر نشان می‌‏دهد.

اینها اخرین عکسهای اکبر گنجی است در حالت ...واقعا امیدوارم که اخرین عکسها نباشه.هر نوع عقیده ای که داشته باشیم فکر نمیکنم این وضع رو حق گنجی بشه دونست.







۱۸تیر

۱۸ تیر امسال که خبری نبود.شاید اگه به اهنگ یار دبستانی اون ۱۸تیر تا یار دبستانی این ۱۸ تیر نگاه کنیم فرق این دوتا رو بفهمیم.یار دبستانی اون ۱۸ تیر مظهر وحدت و همبستگی وازادی خواهی دانشجو های اون زمان بود ولی یار دبستانی این ۱۸ تیر تبدیل شده به ابزار تبلیغاتی کسانی مثل رئیس جمهور منتخب (با ارای سهمگین و حماسه افرین). امشب احمدی نژاد یک برنامهایی داشت که از شبکه یک پخش شد گذشته از اینکه چی گفت و  کسایی مثل اقای مدرس که خودشون رو خراب کردن در اخر کلیپی پخش شد که روش اهنگی بود که همون اهنگ یار دبستانی بود با این تفاوت که روش چندتا بچه مدرسه ایی می خوندند  احمدی نژاد اومده تبعیضها رو جبران کنه فقر وریشه کن کنه عدالت و درست کنه و جونها رو رئیس کنه(البته منظور از جونها بچه جوادها هستن)و...

فرق اون ۱۸ تیر تا این ۱۸ تیر در اینه.

این مطلب که در باره ی انتخاب شدن احمدی نژاد رو در و وبلاگ زهرا خوندم به نظرم جالب اومد گفتم شما هم بخونید.

قوانین وبلاگستان بعد از انتخابات

بسم الرب الشهدا و الصدیقین. به نام الله که پاسدار حرمت خون شهیدان است. الله اکبر. مرگ بر آمریکا. مرگ بر اسرائیل. مرگ بر ژاپن. مرگ بر اسپانیا. مرگ بر جمهوری چک. مرگ بر بولیوی. مرگ بر آمریکا، اروپا و خارج.

* خوب برادران و خواهران عزیز و مکرمه، سلام علیکم و رحمه الله
در راستی شفاف سازی و منور سازی امور مملکتی بعد از انتخاب برادر عزیزمان جناب آقای دکتر احمدی نژاد باید امور ذیل را متذکر شوم: (البته با اجازه سرومان ملا حسنی)
۱- برادران و خواهران محترمه: از این به بعد قبل از ورود به هر سایت و یا وبلاگی ضمن اطلاع از جنس مخالف بودن نویسنده وبلاگ مراتب را به حاج آقا ابطحی (برای داخلیها) و یا ملاحسنی (برای خارج نشینان) اطلاع داده که صیغه محرمیت وبلاگی را بینتان جاری سازند. به زبانی ساده تر: اگر نویسنده وبلاگ از جنس مخالف باشد، واجب است که صیغه محرمیت وبلاگی بینتان جاری و ساری باشد. اگر نویسنده وبلاگ از جنس موافق باشد صیغه خواندن مستحب می باشد! برای ورود به وبلاگ محارم سببی و نسبی نیاز به صیغه محرمیت نمی باشد!
تبصره 1-: اگر خانومهای وبلاگ نویس دوشیزه می باشند، اجازه کتبی و رسمی ابوالبلاگر ضروریست.
۲- واجب است که قبل از ورود به کامنت دانی اجناس مخالف ابتدا اقدام به وضو نمایید و سپس در پراکنی کنید. به خصوص این مورد برای برادرانی که وارد وبلاگ خواهرانمان میگردند ضروری می باشد. داشتن وضو برای افراد محرم نیز بلامانع است.
۳- تا حد ممکن از گفتگو و شنود برادران با خواهران و بالعکس در کامنت دانی و مطالب وبلاگها جلوگیری شود. برای عدم تداخل پیشنهاد می شود که برادران محترم در روزهای فرد و خواهران محترمه در روزهای زوج وارد دنیای وبلاگستان بشوند تا از اختلاط و نعوذ بالله مکالمه این دو جنس جلوگیری به عمل آید. روزهای جمعه برای برادران و خواهرانی که با یکدیگر محرم هستند آزاد است!!
۴- تا حد ممکن خواهران عزیزمان سعی کنن در آشپزخانه بمانند که به لطافت جنسشان لطمه ای وارد نشود. اصلا زنها را چه به امور موهومی چون وبلاگ نویسی؟ آنها همین که بلد باشند قورمه سبزی خوشمزه ای بپزند برای هفت پشتشان بس است!
۵- وبلالیگی (وبلاگهایی که) همواره در سعی و تلاش هستند که ربط و شباهتی بین رییس جمهور مردمی و مردم دوست و شهید رجایی بیابند همواره تشویق شده و از قوانین بالا محروم می باشند.
۶- حتی الامکان قبل از نوشتن وبلاگ غسل کنید! و نیز بعد از مراجعت از دنیای پلید وبلاگستان غسل را جاری سازید. بعد از غسل کردن چفیه بپوشید و خودتان را مزین به عطر گلاب نمایید. استفاده از هر گونه عطر و ادکلن خارجی که متعلق به کشورهای جهانخوار باشد اشد مجازات را در پی خواهد داشت.
۷- برادران و خواهران وبلاگی حق ندارند یکدیگر را به نام کوچک خطاب کنند. ذکر نام فامیل اجناس مخالف الزامی است.
تبصره ۱- استفاده از پسوند اجناس مخالف بلامانع است.
۸- مطلع شروع متون وبلالیگان باید همین باشد که در بالا آمده. این متن ماخوذ از وبلاگ این برادر دینی مان می باشد.
۹- برادران و خواهران وبلاگی مان توجه داشته باشند که قبل از هر گونه لینک دادن به جنوس مخالف از محرمیت با وی اطمینان حاصل نموده و سپس لینک وی را کپی و پیست نمایند! در غیر هرگونه لینک دادن اجناس مخالف به هم ممنوع می باشد.
۱۰- جمعه شب ها در وبلاگستان دعای کمیل و دعای جوشن صغیر و کبیر با مداحی کلاغ سیاه برگزار می شود. حضور تمامی وبلاگنویسان در این امر خطیر ضروری می باشد.
۱۱- هر گونه تخطی از موارد بالا مجازات فیلترینگ را در پی دارد!!

آه اگر آزادی سرودی می‌خواند
کوچک
همچون گلوگاه پرنده‌ای
هیچ کجا دیواری فرو ریخته بر جای نمی‌ماند ...
که هر ویرانه نشانی از غیاب انسانی است
که حضور انسان
آبادی است
                احمد شاملو