در این چند ماه

خوب خوب خوب بالاخره بعد از قرنی ما یک تکونی به خودمون دادیم و سری به اینجا زدیم !چه می شه کرد دیگه باور کنید الان هم خیلی خسته ام ولی دیدم دیگه خیلی ضایع است حدود سه هفته می شه که اپ نکردم دیدم اون موقع بعضی ها می گن که... بگذریم و هم اینکه راستیاتش دلم هم واقعا تنگ شده بود هم برای وبلاگ هم برای دوستان محترم ولی در برنامه پنج ساله اول توسعه دارم که دیگه هر جوری شده یک هفته یک بار اپ کنم !!! خیلی خوب دیگه نه!
فعلا باید ساخت دیگه کم کم درست می شه
چند وقت پیش داشتم نگاه می کردم از وقتی این رفیقمون (با ارای سهمگین)روی کار اومدن چه قدر همه چیز خوب شده ازادی شده ارزونی شده فرهنگ سازی شده خلاصه همه چیز خوب شده ما چه حرفایی که در مورد این بنده خدا زدیم ٬یعنی خدا ما رو می بخشه! بهتره بریم یک گوشه از خدا طلب بخشش کنیم.به خصوص بعد از مصاحبه ایی که ایشون در سازمان ملل داشتن واقعا باعث سرافرازی ما شد کم مونده بود که یکی از خبرنگارها رو بزنه ولاریجانی واین وزیر جدیده اسمش چی بود متقی هم هی بهش می رسوندن که چی بگه!خوب فاصله ایی هم که با تحریم نداریم اگه خدا بخواد تحریم می شم وبا سابقه ایی که از خودمون داریم این نیرنگ دشمن رو هم مثل گذشته به خودش بر می گردونیم ومثل سنوات قبل باعث سازندگی در کشور می شه و به فرمایش بعضی ها اصلا برکته!واز دست گلهای دیگه ایشون دو برابر شدن بعضی کالاها و خدماته ومورد بعدی اینکه هنوز چند وزارت خانه وزیر ندارن در صورتی که ایشون فرموده بودن تا یک هفته بعد از رای عدم اطمینان وزرا رو معرفی می کنند که احتمالا چند ماهی با اخر هفته ایشون مونده!کسی که نمی تونه چهار تا وزیر معرفی کنه بهتره که بره....
خوب بعد از اومدن اقای اژه ایی و هرندی باید مواظب بود دیگه
واخرین خبر اینکه سازمان گفتگوی تمدنها رو هواست وممکنه که درش تخته بشه این هم از اخرین فواید داشتن ریس حمهوره مردمی(با ارای سهمگین)
فعالا ما رفتیم .