دوم خرداد

امروز دوم خرداد بود روزی که چه موافقان وچه مخالفان نمی تونن یک چیز رو درش نادیده بگیرن و اون هم خواست مردمه!در شرایطی که همه ی ارکان حکومت دست به دست هم داده بودن تا یک چیز از پیش تعیین شده ایی رو حاکم کنن مردم خواستن ونگذاشتن که چنین اتفاقی بیفته و حاکمیت رو در یک غافلگیری فرو بردن. حالا نمی خوام این رو بگم که دوم خرداد موفق بود یا نه ولی هر چقدر هم که با بی انصافی نگاه کنیم نمی شه گفت که هیچ دستاوردی نداشته ولی چیزی که مهمتر از این بحثه اینه که از انتخابات ریاست جمهوری به بعد حرکتی شروع شده که یک برنامه از پیش تعیین شده ایی رو اجرا کنه مثل انتخاب شدن احمدی نژاد(با ارای مردمی!)بحث انرژی هسته ایی وتحریم وحالا هم بحث محدود کردن اختیارات شوراها یا شاید هم منحل کردن شوراها که  از بزرگترین دستاوردهای دوم خرداد بشمار می اد. وخیلی از برنامه های دیگه که ما ازش خبر نداریم تا یک بار دیگه حاکمیت غافلگیر نشه! ومردم هم که در یک بی تفاوتی که شاید هم به خاطر ضعف اطلاع رسانی باشه فرو رفتن که این همون خواست حاکمیت فعلیه واز خداشه تا اینطوری همه رو سر گرم کنه. واقعا چرا مردمی که همچین قدرتی دارن الان وشاید بهتر باشه بگم اغلب اوقات خوابن؟واقعا چرا!

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

دوست عزیز
دوم خرداد تموم شد ُ
امروز سوم خرداد هست
همون مردمی که دیروز بهشون می گفتید آگاه ُ
امروز فرزند سوم خرداد رو قبول دارن
امروز سوم خرداد هست
خرمشهر ُ روز خرمشهر

دوست عزیز

دوم خرداد تمام نشده ونخواهد شد .اگه منظور شما از فرزند سوم خرداد اقای احمدی نژاد(با ارای سنگین مردمی) می باشد بهتر خدمتتون عرض کنم اگر تمامی شواهد غیر قابل انکار رو که خبر از تخلف در انتخابات میدهد رو انکار کنیم می بینیم که ۱۷ میلیون به ایشون رای دادن و ۱۰ میلیون هم به ایشون رای ندادن واگر ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کرده باشن حداکثر ۲۵ درصد به ایشون رای دادن(تازه اگر تخلف در انتخابات رو ندید بگیریم) یعنی ۷۵ درصد به ایشون رای ندادن!وخیلی از کسانی که رای دادن هم پشیمون هستن .پس می بینید که همان مردم اگاهی که شما می فرمایید این فرزند به اصطلاح ملت رو قبول ندارن!!! بیشتر مردمی هم که دوم خرداد رو قبول دارن خرمشهر رو هم قبول دارن.

آرمان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ق.ظ http://fardaaye-roshan.persianblog.com

سلام..دوم خرداد ۷۶ هرگز فراموش نخواهد شد...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

نقاب شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://neghabha.blogfa.com/

با نظرت کاملا موافقم. من معتقدم، دوستای احمدی نژاد توی شورا ازش رکب خوردن. اونا فکرش هم نمی کردن وقتی رییس جمهور بشه، اول ریشه شورا رو بزنه. طبیعیه که انتقال قدرت به متن مردم چندان دلخواه دولت نباشه. من اصلا نفهمیدم ربط تاکید به ۲ خرداد با نفی ۳ خرداد چیه که دوستمون بهش اشاره کرده.به هر حال هر دوی این دو روز از روزهای سرافرازی مردم ایرانه و قابل بزرگداشت.

خدری سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://mardomiranma.blogfa.com

با سلام البته نمی شود از دو خرداد به نیکی یاد کرد هر چند هم نباید از ان به بدی یاد کنیم و هر چه بوده تمام شده اما شاید تجربه تلخی بود که خواسته یا ناخواسته به تونلی سخت منتهی شد اما در مورد خاتمی به نظر من بهترین مثال را شمس الواعظین زد گفت خاتمی قهرمان شنا در استخر بود و در دریای متلاطم نمی دانست چطوری باید شنا کرد اما در مورد شورا با تظاهر به دموکرات بودن نمی توان پنداشت که طرف دموکرات است حالا اقایان محافظه کار چه به شورا اعتقاد داشته یا نداشته باشند اعمالشان نشاندهنده بی اعتقادی به این چیزهاست هر چند شعاری دیگر دهند

ش - هلو دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ق.ظ http://houlo.blogfa.com

علی جون!
توی کامنت‌ات (در بکی از وبلاگ‌ها ) و پای یک عکس از زن مبارز عرب ( با لباس پوشیده و استشهادی) سوال کرده بودی: اینم آدمه؟
...
من هم سوال رو جور دیگه مطرح کردم و پرسیدم: شما آدم هستید؟
همین

هلو جون بهتر بدونی که اون عکس مربوط به اعلام موجودیت پنجمین یگان استشهادى کشور است.و من نمی دونم منظور از اون سئوال چیه؟شما چطور ادمید؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ب.ظ http://azarestan.blogfa.com/

سلام
تنها دستاورد دوم خرداد این بود که به همه ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران اصلاح نشدنی است.

رکسانا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.shahraftab.com

جالبه!بعد از دیدن هشت سال کار خاتمی هنوزم حرف از انتقال قدرت به مردم میزنید.چندتا از دوستام که شوق اولین حق رای داشتن که اولین حق رای ماهایی بود که تو انقلاب به دنیا اومدیم به خاتمی رای دادن و تو همون دوره اول پشیمون شدن.خودتونم میدونین که هیچ ازادی به ما نداد.فقط این همه تبلیغات خارجیها ما رو یا بهتره بگم اونایی که رفتن رای دادن یعنی خیلیها از نسل ما رو گول زدن.حالا هی شما حرف اونارو تکرار کنید.

دوست عزیز
من طرفدار کامل دوم خرداد نیستم ولی اگر بی انصاف هم باشیم نمی تونیم این رو نادیده بگیریم که اگر دوم خرداد نبود الان من وشما انقدر راحت نمی تونستیم انتقاد کنیم.

رکسانا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام.ببخشید وب اشتباه دادم.اخه من نه وب دارم نه ایمیل.من فقط خوانندم. ترسیدم نظرم ارسال نشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد