تولد

قرار بر این شده که اولین روز که وبلاگ سلمان کار خودش رو شروع کرده به عنوان روز تولد وبلاگهای فارسی شناخته بشه چون در حال حاضر بنظر می اد این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی باشه.
به هر حال چهار سال از این روز گذشته واین دنیای مجازی فراز ونشیبهای زیادی رو پشت سر گذاشته و در اینده هم با چالشهای زیادی دست به گریبانه به نظر من در کشوری مثل ما با فضای حاکم بر اون وبلاگها می تونن تحول افرین باشن (حداقل در برخی موارد)درسته که در این دنیا مثل هر نوع جامعه ی دیگه ایی افراد مختلف تفکرات مختلف دارن وبرخی دوست دارن سیاسی وبرخی ادبی وبرخی دیگه علمی بنویسند و۰۰۰ واون هم بانگاه های متفاوت ! اما باید یک چیز رو توجه داشته باشیم تا بتونیم موفق تر باشیم اون هم احترام به سلیقه ها و علایق همدیگه است.
به هر حال سالروز تولد وبلاگهای فارسی مبارک به امید روزهای بهتر.

نظرات 1 + ارسال نظر
کریم دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ب.ظ http://pool95.blogfa.com

اگر میخوای پول دار بشی یه سری به من بزن من خودم تا به حال ..... پول دریافت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد