ملی شدن صنعت نفت گامی بود برای استقلال که پیشگام ان مصدق بود و کودتای ۲۸ مرداد گامی برای سرکوب ان ٬ در مورد مصدق حرفهای زیادی گفته شده موافقان او را ستایش کردند ومخالفان هم او را به هر چیزی متهم! به هر حال  هر کسی در زندگی خود اشباهاتی دارد ونمی شود به خاطر برخی مسائل که شاید به خاطر شرایط زمانی بوده بسیاری از حسنات را از یاد برد.
هرکسی نغمه ی خود خواند واز صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خوشا ان نغمه که مردم بسپارند به یاد
 
واما لینک در مورد شخصی که براش حکم اعدام بزیدن والان اگر مبلغ دیه جور بشه اعدامش نمی کنند. داستانش رو اینجا بخونید. من نمی دونم واقعا مقصر هست یا نه! ولی انصاف نیست کسی به خاطر اینکه پول نداره اعدام بشه . شما خودتون قضاوت کنید وبعد اگر صلاح دونستید کمک کنید .
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ق.ظ http://mmmazad.blogsky.com

سلام .بسیارمطالبتان جالب ودیدنی بود.
لطفا اگه میشه وبلاگ منو بانام حرف دل دروبلاگ خودت قراربده .
به ماهم سربزن.
قربان شما مرتضیwww.mmmazad.blogsky.com

نفیسه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ق.ظ http://nafis56.blogfa.com

سلام دوست مهربونم
منو ببخش دیر اومده
رفته بودم سفر
من شما را لینک کردم

شاد باشی

مرد قبیله سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ http://hallowsky.blogfa.com

خسته و دربدر شهر غمم
شبم از هرچی شبه سیاه تره
زندگی زندون تلخ کینه هاست
تو دلم زخک هزارتا خنجره
چی میشد اون دستای کوچیک و گرم
رو سرم دست نوازش میکشید
بستر تنهایی و سرد منو
بوسه گرمی به آتیش میکشید
چی میشد تو خونه کوچیک ما
غنچه های گل غم باز نمی شد
چی میشد هیچکسی تنهام نمیذاشت
جز خدا هیچ کسی تنها نمی شد
من هنوز دربدر شهر غمم
شبم از هر چی شبه سیاه تره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد