ای بابا امتحان روز جمعه ما هم کنسل شد به خاطر این انتخابات مسخره چی می شه گفت ما هم به ناچار بازگشتیم به خانه که باز برویم در روز جمعه!عجب هفته ای بود این انتخابات اعصابی خورد کرد دوستان تحریم کار اینم نتیجه راضی که هستید حالا راحت ازادی را در اغوش گیرید رئیس جمهور صادق مردمی ٬ اسلامی ٬ دوست دار ولایت٬ خادم مردم٬ ساده زیست ٬یاور مظلومان و.................تقصیر ماست در حالی که با رای قاطع می شد معینی که خیلی خوب حرف نمی زنه رو انتخاب کرد تا جلوی هر تقلبی رو گرفت دو .... رو انتخاب کردن! من که خودم مخا لف رفسنجانی بودم چه طوری به کسی پیشنهاد کنم که به اون رای بده ولی شاید از این شخص عوام فریب بهتر باشه و اندک امیدی به ازادی.به هر حال من که رای نمی دم چون اهمیتی نداره کسانی که نفر دوم رو اول کردن می تونن دوم رو اول کنند واین بازی ای بیش برای رفتن به دیکتاتوری نیست ..در ضمن بدونید که شهردار محترم در شهرداری اسانسور برادران و خواهران رو جدا کرده وپول فروش تراکم رو تحت عنوان وام ازدواج به بچه جوادها وکمک امام جمعه ها ونذری و......نفله کرده!!!میگن در دوره اخر زمان خدا حیواناتی را به شکل انسان در می اورد که از ترس ان  انسانهابه سوسمار پناه می برند!!!!پس به رفسنجانی پناه بریم شاید به از این .... ناشناخته . گرچه  همانطور که گفتیم از قبل انتخاب شده

محمود احمدی نژاد
نظرات 1 + ارسال نظر
نیکو یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.nikooniknam.blogsky.com

سلام خسته نباشی اینقد زود زود آپ می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد