دو سال گذشت ...

به تماشا سوگند

و به اغاز کلام

و به پرواز کبوتر از ذهن

واژه ایی در قفس است


 اینها اولین کلمه هایی بود که اینجا نو شتم والان دو سال می گذره (البته با یک هفته تاخیر) واقعا چه زود گذشت انگار همین دیروز بود از اینکه می بینم تا حالا 23307 نفر به این وبلاگ اومدن خوشحالم شاید امار حدودا 2000 نفر در ماه نصبت به بعضی وبلاگها زیاد نباشه ولی باتوجه به اینکه من هفته ایی یک بار اپ می کنم و ...  برای من رقم قابل توجه اییه و برام ارزشمنده با خیلی ها اشنا شدم که اینم خودش یک تجربه است می خواستم نظرات دیگران رو بدونم و بقیه هم نظرات من رو بدونن . با اینکه خیلی از برنامه هام برای اینجا عملی نشد با این حال برنامه های زیادی برای اینده دارم (اگه وقتش و پیدا کنم و مهمتر از اون حالشو داشته باشم) نسبتا از نتیجه راضیم .و از شما هم می خوام نظرات خودتون رو از طراحی گرفته تا نو شته ها بگید .

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمان آریایی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ http://fardaaye-roshan.persianblog.con

سلام..مبارکه..ولی تعداد بازدید کننده ها مشکوک میزنه با نسبت کامنتها تناسب نداره..ای مهره رژیم..خوب دستت رو شد..تو مهره وزارت اطلاعاتی!!!!!!! جدا از شوخی جا داره تبریک بگم٬ سعی کن بیشتر واسه اینجا وقت بگذاری حیفه...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

جاسوس هم خودتی هیچ کلکی در کار نیست من حاظرم یک گروه بی طرف بین المللی بیاد برسی کنه !من چی کار کنم بازدیدکندها کامنت نمی دن؟

زهرا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.katibehayeman.persianblog.com

سلام. مبارکه. ایشالا پای هم پیر شین.
این لینک مرگ دانشمند هسته ای ایران که خالیه داداش.

نازلی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ http://lafkadioo.persianblog.com

دو سالگیت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد