چند تا لینک

بالاخره بعد از کلی تفکر و بررسی به این نتیجه رسیدم که بی خیال قبولی  در  دانشگاه ازاد  رشته ی شبکه ها و انتقال نیرو بشم  و بریم دنبال  همون الکترونیک خودمون اون هم در دانشگاه سراسری ! اخه تیپ و قیافه ما به این رشته می یاد ؟ نه والا ! این همه خودمون رو کشتیم بریم الکترونیک بخو نیم حالا بعد از این همه بریم سراغ قدرت ! اگه از اولش مثل خیلی ها زده بودیم چه می دونم عمران، نساجی یا  زبان و اینجور رشته ها (توهین نشه ها !) الان دکترامون هم گر فته بودیم اخه این انصافه رشته هایی مثل الکترونیک و مکانیک رو  با رشته های دیگه یکی بدونیم ؟ نه والا (حالا چون من خودم توی الکترونیک دکترا دارم انقدر بهش تعصب دارم !) حتما می پرسین اخه احمق جون با این تصمیم جهادی مگه نیاید بری سربازی ؟ ای بابا شما هم چقدر گیر می دید ، گور بابای سربازی خدا بزرگه شاید هم نرفتیم.
بگذریم  حالا چند تا لینک :از مهرورزی های تازه براتون بگم که بالاترین چند وقتی فیلتر شده به چه دلیل معلوم نیست در ضمن  از طرف وزارت ارشاد سایت بازتاب هم جدیدا غیر قانونی اعلام شده  و همچنین  نورعلی شوشتری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرده که موفق شدن ارم سپاه رو روی یک ناو امریکایی حک کنن! و همچنین ریس جمهور محبوب هم  در مصاحبه با تلویزیون ای بی سی عرض کردن چرا باید از حمله امریکا بترسیم ؟ خوب واقعا هم جای نگرانی نداره! اما جالبتر از همه در این مدت جشنواره فجر بود من چون نه بلیت گیرم اومد نه اینکه حال و حوصله داشتم جشنواره نرفتم و تر جیح دادم اخبار جشنواره رو دنبال کنم و فیلمها رو (اگه بعضی ها درست وحسابی اکران بشه) تو سینما ببینم  می تونید خلاصه فیلمها و برگزیدگان رو اینجا بخونید.اما چیزی که بیشتر از همه توجه من رو جلب کرد فیلم اخراجی ها بود من که فیلم رو ندیدم ولی کارگردان شاخصی داره مسعود ده نمکی! کسی که بیشتر اون رو در کوی دانشگاه شناختیم کسی که با باتوم توی سر مردم می زد و شلمچه اش هم که زبان زد بود بعد از بسته شدن روزنامه ها (البته بعد ها  روزنامه خودش هم به خاطر تو هین به ریس جمهور بسته شد) چون دیگه حریفی نمیدید رفت تو کار فیلم و سینما کسی  که کوچکترین توانایی در این زمینه نداشت دو مستند "فقر و فحشا" و "کدام استقلال، کدام پیروزی" رو ساخت تا به این ترتیب غیر مستقیم اصلاح طلبان رو زیر سئوال ببره اما اخراجی ها حکایت دیگریست!  به این جمله توجه کنید : گفتم من نه مرغ می خواهم نه سیمرغ...من شرمنده مردمی هستم که تا ساعت ۴ صبح جلو سینما ها بودند و اخراجی ها را پسندیدند اما داوران ما نظر مردم را نپسندیدند..همیشه اینطور بوده نخبگان ما عقب تر از مردم حرکت می کردند...
بنظر میاد ده نمکی هم مثل احمدی نژاد دچار توهم شده یا یک سری از دوستان خودش رو به تالار وحدت برده بوده بهتون پیشنهاد می کنم  سری به وبلاگش بزنید و شرح کامل مراسم اختامیه رو از دید خودش بخونید.
به هر حال تقلید کردن از یک سری سوژه موفق کار سختی نیست (لیلی با من است و مارمولک) و به صرف خندان عده ایی کار هم مهمی نیست همانطوری که طنزهای 90 قسمتی با سرو صدای کمتری این کار رو می کنن که تا همین جای کار رو هم باید مدیون بازی اکبر عبدی و محمد رضا شریفی نیا باشه که شاید بشه گفت خودشون رو خراب کردن!


پ.ن :

توبه گرگ

ده نمکی فراموش نکند

از شعبون بی مخ تا مایکل مور

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمان آریایی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ق.ظ http://fardaaye-roshan.persianblog.con

سلام..بالاخره ده نمکی سعی کرده چرخش فکری داشته باشه و همین چیزی هم که میبینی از دستاوردهای اصلاحات هست..این که یک عده فهمیدند با عربده زدن و قمه کشیدن کاری پیش نمیره همین خودش تا اندازه ای من رو به آینده امیدوار میکنه..اینها هم اومدن طرف کار فرهنگی منتها به سبک خودشون...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

زهرا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.katibehayeman.persianblog.com

من هم با آرمان موافقم.
ضمناْ اگر ندیده در مورد کارش قضاوت کنم چه فرقی بین من و آنها خواهد بود؟
خوبی علی آقا؟

سجاد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.otello.tk

سلام آقا علی منم با این پست آخری موافقم راستش هنوز بقیه رو نخوندم احتمالا با اونا هم موافق باشم !
در مورد انتخابات آخری حق با تو بود راستشو بخای منم رای دادم ولی این اولینو آخرین بار بود گفتم بزار یه رای بدم ببینم ای شایدرای من اثری داشت ولی کشک!
در مورد تبادل لینک چطوری دادا؟ بازم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد