شانس!

ای ی ی خداااااااااااااااا ...................

خیلی زور داره ادم نصف اون چیزهایی رو که بلده جواب بده و نصف دیگه رو وقت نکنه !!! چی بگم لعنت به این شانس ٬ لعنت به خودم ٬لعنت به میز یا صندلی یا....

واقعا شانس هم چیز بدی نیست که ما نداریم از روی دپرسی و افسردگی و اینجور چیزا نمی گما نه ٬ واقعا اینجور هست طرف پارسال نصف منابع رو هم نخونده بود قبول هم شد. اونوقت ما بعد از چند ماه خر زنی(البته بلا نصبت) اخرش هم قبول نمی شیم و این بیسکویت خورها با کمال خونسردی یا باشانس یا با خریدن سئوال وامثال اینجور چیزها قبول می شن و ما باید علی اباد کتولی یا پاشا کوه سوفلایی(درست نوشتم دیگه نه!)و اینجور جاها قبول شیم.

الان شدید سرگردانم همش فکر می کنم صبح که می شه باید بچپم تو زیرزمینی جایی دوباره این چیزهای تئوری رو که در دنیای امروز نه به درد دنیا می خوره نه اخرت بخونم.

البته اگه شانس داشتیم اسممون رو می گذاشتن شمس علی که خوب نصفش رو هم گذاشتن پس هنوز جای امیدواری هست!

نظرات 3 + ارسال نظر
خودکار آبی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ http://khalvateandisheh.blogsky.com

جالبه! پست امشب من هم راجع به این موضوعه. تو این یه موضوع با شما همفکرم. اما بقیه ی پست هاتون چندان با اندیشه های من همساز نیست
ببینم شما واسه چه رشته ای کنکور دادین؟
پایدار باشید
یا علی

زهرا یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://katibehayeman.persianblog.com

سلام. نه خسته.
خوبی؟
حالا زیاد ناامید نشو. خدا بزرگه. ولی اگر قبول شدی (انشاءالله) یه شیرینیه بزرگ به من بدهکاری.

آرمان آریایی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://fardaaye-roshan.persianblog.con

سلام..منم پایه حرف زهرا هستم قبول بشی شیرینی ندی میام میکشمت(تهدید احمدی نژادی)...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

ای بابا شما دعا کنید ما قبول شیم شیرینی که سهله بوقلمون بهتون می دیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد