توفیق اجباری

به خدا سرم خیلی شلوغه و از همه ی دوستانی که گلایه دارن چرا بهشون سر نمی زنم یا اپ نمی کنم واقعا عذر می خوام و شر مندشون هستم و با ید بگم که این وضعیت کماکان تا یک ماه و نیم اینده ادامه داره  ولی قول می دم بعدا تلافیش رو در ارم!
 همین یک هفته پیش بود که رئیس جمهور محبوب(با ارای سنگین) یک سری به ولایت ما زدند!از صبح یک عده تو شهر می چر خیدن و می گفتن که مردم شهید پرور شهرستان ... ساعت2 امروز جناب اقای دکتر احمدی نژاد ریاست محبوب جمهور  تشریف فرما می شوند و... و حدود ساعت 3 بود که ایشان تشریف فرما شدند وخوب مردم زیادی هم رفته بودن استقبال!می تونم بگم کمترین استقبال از رئیس جمهور در 1.5 سال گذشته مال همین شهر ما بود با اینکه بنظر می اومد همه مدرسه ها رو تعطیل کردن ولی کل جمعیت با اندازه ی جمعیت یک مدرسه هم نبود!
 حدود ساعت 4 هم ایشان شروع به سخنرانی کردند(که البته فکر نکنید من بلند شدم رفتم استقبال ایشان !نخیر سخنان گران بهای ایشان رو از تلویزیون دنبال کردم) ایشان یک کم حرفهای همیشگی رو زدن و گفتن ما انرژی می خوایم و از این حرفها بعد هم گفتن که مترو داخل شهر تا 3 سال اینده راه اندازی می شه!!!و باید یک فکری هم به حال این اتوبان کرد و تا یکی دو سال اینده بیکاری رو ریشه کن می کنن و... بقیه حرفها رو گذاشتن برای جلسه همان شب هیئت وزیران  که ما سعادتش رو داشتیم که در شهر ما تشکیل می شه و گفتن که مثل همیشه اخبار خوشی خواهند داشت!
سخرانی ایشان حدود ساعت 4.5 تمام شد وحدود ساعت5.5 هم شش هفت چرخبال در سطح شهر شروع به پرواز کردند که نوید خروج ایشان از شهر را می داد. من از هفته ی پیش تا حالا همش دارم فکر می کنم مدت این جلسه چقدر بوده؟10 دقیقه 20 دقیقه ویا شاید هم کمتر! خوش بینانه اگه بخوایم قضاوت کنیم اگه ایشان بعد از سخنرانی (4.30)مستقیما به محل جلسه رفته باشن حداقل 20 تا 25 دقیقه طول کشیده و تا هم برن سر میز وصندلی مر بوطه بشینن و بقول معروف نظم جلسه بر قرا بشه حداقل 10 دقیقه(خوش بینانه) طول کشیده یعنی 5.05=4.30+25+10 خوب فرض می کنیم 5.05 (باز هم خوشبینانه)ساعت شروع جلسه بوده از طرفی ایشان حدود ساعت 5.30 بر فراز اسمان بودند یعنی تا برن و سوار چرخبال بشن حداقل 10 دقیقه طول می کشه یعنی به عبارتی 5.15=5.05+10 خوب طبق این معادله دیفرانسیل نوع سیزدهم که خیلی هم پیچیده است (که هم جواب عمومی داره هم جواب خصوصی ) به این نتیجه می رسیم که جلسه ایشان (خوشبینانه)حدود 15 دقیقه بوده !!! که همانطوری که می دانید این زمان برای حل مشکلات دومین کلان شهر کشور(به گفته خود ایشان)کاملا کافیه!
حالا حکمت این سفرهای استانی (و یا در ماه رمضان درون استانی)رو بیشتر درک می کنم.واز همان شب که جلسه هیئت وزیران در شهر ما تشکیل شد از این توفیق الهی نهایت استفاده رو می برم و مشکلات یکی یکی داره حل می شه ومن از خدا می خوام که جلسه بعدی هیئت وزیران دوباره در شهر ما باشه چون این بچه های بیچاره دوباره تعطیل می شن یک صفایی می کنن ولی از طرفی هم می بینم که این حق رو نباید از بقیه شهر ها بگیریم !
نظرات 3 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ق.ظ http://kouli

چی کار داری به این بنده ی خدا آخه ؟
ولش کن !بذار زندگشی بکنه !!!

زهرا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://katibehayeman.persianblog.com

مثل اینکه تو بدجوری پا کردی تو کفش این از .......
وقتی یه جلسه یه ساعته ۱۱۰ تا مصوبه داره (یعنی به ازا هر تصمیمی ۳۲ ثانیه) دیگه چه انتظاری از بقیه کارهاشون داری؟ ها؟

زهرا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ق.ظ http://katibehayeman.persianblog.com

سلام. سفرهای دور دور؟
خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد