حماقت شجاعت نیست.

این رییس جمهور مردمی ما خودش کم ادعا می کرد که با امام زمان ارتباط داره حالا جنتی هم این موضوع رو تاید فرمودن و گفتن که :

"این نامه چیزی است که در تاریخ سابقه ندارد. البته خدا درجات امام خمینی را متعالی کند، چرا که آغازگر این حرکت امام بودند و آن نامه را به گورباچف نوشتند و همه را مبهوت کردند."و همچنین اقای جنتی نامه رییس جمهور محبوب رو که اکنون دامنه محبوبیتشان نه تنها  ایران رو فراگرفته بلکه در سراسر کشورهای جهان گسترده شده رو "نامه عجیب و غریبی" دانستن و گفتن:" توصیه می ‌کنم این نامه را بچه‌ها همه بخوانند و در مدارس و دانشگاه ها خوانده شود و صدا و سیما نیز مکرر آن را بخواند."

و پیشنهاد هم کردن  که متن این نامه در کتاب های درسی گنجانده شود.و ادامه دادن از نامه آقای احمدی نژاد "بوی عزت، حکمت و اقتدار به مشام می ‌رسد"، " هر رییس جمهوری بخواهد به رییس جمهوری آمریکا نامه بنویسد، در خود احساس کوچکی می ‌کند و آن را در نامه نشان می ‌دهد."

خدا رو شکر که ما یک همچین رییس جمهور شجاعی داریم!!! نمی دونم از کی مد شده که به حماقت شجاعت می گن! (به قول ابطحی هزینه این جور حرفها رو مردم باید بدن )همیشه در بخش روانی بیمارستانها کسایی پیدا می شن که می گن ما پیامبریم  می خوان بقیه مریضها رو هدایت کنن خوب به احتمال زیاد این هم از این نوع نمونه هاست فقط مشکلی که هست اینه که در کشور ما خیلی داره شیوع پیدا می کنه و وزارت بهداشت باید یک فکری به حالش بکونه!

نظرات 7 + ارسال نظر
صبا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://kouli.blogsky.com

گلایه نکت علی نازنین..
اگر میایم و تنها یکی دو واژه می گذارم اینجا دلیل آن است که بدانی بی مهر نیستم و می آیم ...
و خوب واژه ای ندارم در ذهن در خور قلم روان تو..


به هر حال ببخش ...
شاد باشی...

صبا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ

گلایه نکن علی نازنین..
اگر میایم و تنها یکی دو واژه می گذارم اینجا دلیل آن است که بدانی بی مهر نیستم و می آیم ...
و خوب واژه ای ندارم در ذهن در خور قلم روان تو..


به هر حال ببخش ...
شاد باشی...

رعنا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ http://asireshab.blogspot.com

درود بر شما....ایا شما اسلام را بی تعصب موروثی و.از منابع معتبر جستجو کرده اید؟...ایا شما می دانید اسلام چیست؟ یا اسلام را طبق دروس مدارس وکتابهای موجود مطالعه کرده اید؟ایا میدانیداسلام چگونه وارد ایران شد؟بله یک میلیارد مسلمان وجود دارداما همه مثل ما مسلمان ارثی هستند نه خود خود جستجو گر حقیقت.مرا به توهین متهم می کنید.مسلمانان چطور؟ انهاحق دارند به همه توهین کنند؟ از دید اسلام غیر مسلمانان کافرند...لابد به طور مثال حضرت مسیح هم کافر است هر دگر اندیشی کافراست وسزاوار مرگ....هیچ می دانید چقدر انسان دگر اندیش از تیغ اسلام گذشته اند؟....همه ما طالب اگاهی هسیم.ایا شما فکر می کنید من مسلمان نبوده ام؟سالیان است که در باب اسلام تحقیق می کنم....بی تعصب جستجوگر باشید....

دوست گرامی اگر شما فرض کنید که تمام مسلمانها هیچ گونه اگاهی در مورد اسلام ندارن شما باز هم حق ندارید به اونها و هیچ کس دیگه ایی به خاطر اندیشه اش توهین کنید ! اگر هم کسی به شما توهین کرده کار اشتباهی کرده وتوهین یک عده رو نمی شه به پای همه گذاشت!شما چرا فکر می کنید تنها کسی هستید که مطالعه دارید وبقیه رو نادان فرض می کنید؟نمونه مطالعات ناقص شما هم اینه که نمی دونید این نظر در بین تمامی مسلمانها رواج نداره که غیر مسلمان کافر است واین از مواردیه که فقط عده ایی تند رو به اون اعتقاد دارن.بله من هم به این اعتقاد دارم که به اسم اسلام حلاج های زیادی کشته شدن ولی رفتار امثال طالبان رو نمی شه به حساب اسلام بدونه تحریف نوشت. گمان می کنم شما خود بیشتر گرفتار تعصب هستید؟این رو هم در نظر داشته باشیم که توهین به افکار بقیه در هیچ ایین ومسلکی درست نیست!ما باید سعی کنیم تعامل داشته باشیم نه خوشنت و توهین.

خدری دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ب.ظ http://mardomiranma.blogfa.com

با سلام البته می توان گفت ایشان باید مردم بدبختی که با هزاران وعده و پیغام به ایشان رای داده اند را یک جوری سرگرم کند و نمبداند چکار کند خیالاتی شده است اما در مورد جنتی ایا توقعی غیر از این از اقای جنتی بود

زن روزنامه نگار پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ب.ظ http://womanjournalist.blogspot.com/

موافقم با این مساله که حماقت شجاعت نیست. اصلا هم به این نمی گم شجاعت..

احساس سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ

به هر حال آقای دکتر احمدی نژاد از تمامی ریس جمهوران سابق متعهد تر هستند و اتفاقا" نامه ای که نوشتند بسیار کار به موقع و موفقی بود

می شه بگید چرا؟

گمنام جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ

حتما بخونشhttp://gunner.persiangig.com/image/name.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد