خطر بزرگ

چیزی که فکر می کنم در این مقطع زمانی هر روز داره به یک تهدید بزرگتر برای وبلاگهای فارسی تبدیل میشه فیلترینگه! پدیده ایی که هر روز گسترده تر می شه وکار به جایی رسیده که هر یکی دو روز یک بار  سایت جدیدی به لیست فیلترینگ اضافه می شه! با ISP ایی که من CONNECT می شم از هفته گذشته چهار سایتی که تقریبا هر روز می رفتم فیلتر شده!وبا این وضع که به همت دولت مردمی و خدمت گذار(البته با ارای سنگین والبته با کمک سربازان گمنام امام زمان وبا الهامات متعددی که در شبانه روز چندین بار با نور سبز یا در شرایط اصطراری که در ساعات اوج مصرف قرار داریم وبرای صرفه جویی بدون نور انجام می شود ویا به شکلهای دیگر که احتمالا ما گمراهان از ان غافلیم بر رییس جمهورمان  واقع می شود) باید فکر اساسی بکنیم که من فکر میکنم تنها راه مبارزه متحد شدنه به اینصورت که هر کسی که راه جدید وموثری که پیدا می کنه مثلا فیلتر شکنی که خودش هنوز فیلتر نشده به بقیه معرفی کنه این طوری می تونیم تبعات این پدیده رو به حداقل ممکن برسونیم چون ممکنه که هر کدوم از ما صبح از خواب بلند بشیم وببینیم که فیلتر شدیم!!!

من خودم از از هفته قبل تا حالا از فیلتر شکنهای http://pimpmyip.com/index.php وhttp://www.proxyz.be/index.php استفاده می کردم که از دیشب فیلتر شدن ولی جدیدا http://www.largestudio.com/filter/ رو پیدا کردم که گوش شیطون کر هنوز کار میکنه !

پیشنهاد تازه رییس جمهور (با ارای سهمگین)از این قرار است که بعد از کلی تفکر به این نتیجه رسیدن که به اروپا نمایندگانی اعزام کنند که بر وضع حقوق بشر در انجا نظارت داشته باشند!

 

محمود احمدی نژاد

 " ما نمایندگانی می‌فرستیم تا از وضع آزادی بیان و قلم، وضع زندان‌ها، وضع زنان و کودکان در کشورهای اروپایی گزارش تهیه کنند، آن‌ها هم عینا همین کار را در ایران صورت دهند و جمعبندی کنیم و به داوری افکار عمومی جهان بگذاریم."

و در پاسخ به انتقادها فرموده اند:

" پیشنهاد می دهم نشست ‌های علمی در سطح عالی میان متفکران اسلامی با متفکران اروپایی در باب مبانی حقوق بشر برگزار شود."

 شرط اجرای این پیشنهاد را "سانسور نشدن" نتیجه تحقیقات و "پخش مناظره از رسانه های غربی" اعلام کرده است.

اینا رو گفتم که دور هم هستیم یکمی بخندیم!

نظرات 7 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ق.ظ http://peyman59.blogsky.com

...

وحید فرازان شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ق.ظ http://vafa48.persianblog.com

سلام دوست گرامی از اینکه مطلبم را در وبلاگ سرو خواندید متشکرم و از نطراتتان نیز به همچنین . امیدوارم حمیدی مقدم خودش را از این کار بکشه بیرون چرا که به حیثیت او به خاطر کارهای قبلی به شدت صدمه میخورد. در ضمن در هفتان نیز لینکی دیدم که دوست دیگری هم در این باره مطلبی نوشته بود. راستی در وبلاگ پرشینم میتوانید نظر بدهید . متشکرم از لطفتان موفق باشید :)

شبنم یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.shabnamefekr.blogspot.com

جدا هم حرفهای ایشون به درد خنده میخوره! وضعیت زندانیان و زنان و...در اروپا و ایران رو علمی میخوان در برابر هم قرار بدن و به قضاوت بذارن! عجب فکر بکری!! ... از محبتت هم ممنونم علی عزیز

بلفی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.bellefille.persianblog.com

دو تای اولی که برای من فیلتر بود. اما سومی هنوز بازه. در رابطه با مطلب دور همی هم خیلی خندیدم. واقعن هر چی نداره جوکر خوبیه. شایدم دلقک!

آرمان سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.fardaaye-roshan.persianblog.com/

سلام..میخوام سر به تن این مرتیکه نباشه...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

صبا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:27 ب.ظ http://kouli.blogsky.com

دلم برای اینجا تنگ شده بود........

پژمان خلیلی چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام.واقعا ها..... دیگه از مرحله خنده داره میگذره..! ولی خودمونیم ما ملتی که ۷۰۰۰سال تمدن داریم باید در مقابل این اراجیف و کارهای این آقا ساکت بمونیم؟!!!!!
جسارت نباشه ولی این حقیقته که ما ملت ایران دیگه اون ملت۷۰۰۰سال تمدنی نیستیم.وقتی هرروز به شعورمان؛شخصیتمان؛فرهنگمان:دینمان.... به طرق مختلف توحین میشه و ما انگار نه انگار.....
تو امریکا بنزین ۲دلار گرون شد مردم اعتصاب کردن:ریختن تو خیابونا..... اینجا با تقلب احمدی نژاد رو انتخاب کردن...مردم..... باید کورش کبیر زنده بود تا میدید مملکت دست چه کسیه....!
ببخشید پر حرفی شد.مهندس جدا تبریک میگم.برای پروژه.ترکوندیا..... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد