مردی باعبای شکلاتی!

بالاخره این پروژه هم بعد از حدود یک ماه وقت گذاشتن تموم شد یکی از دلایلی که این مدت نبودم به خاطره همین پروژه بود!که خوب تموم شد . نسبتا هم بد نشد من که روش (تقریبا) زحمت کشیده بودم  بد هم نشد فقط یک ایراد کوچیکی داشت که نه من ونه استادمون و یکی  دوتادیگه از استادا نفهمیدن مشکل کجاست (انقدر که پیچیده بوده دیگه!) ولی خدایش تو این خراب شده که ما بودیم(فعلا هم هستیم) به غیر از یک نفره دیگه که واقعا مخه من ندیدم کسی برای این درس انقدر وقت بگذاره اکثرا پول می دن بیرون براشون بسازن ! به هر حال به هر جون کندنی که بود  ۱۹.۵ گرفتیم که نسبتا بی سابقه بود

 دوم هم اینکه این blog sky به دلایلی که برای هیچ کسی چندان روشن نیست کدهاش رو (تگهای اختصاصی)رو عوض کرده بود و مارو که تازه داشتیم سروسامون می گرفتیم به زحمت انداخت من هم که وقت برای اینکه بشینم دوباره دستی به این وبلاگ بکشم نداشتم به خاطر همین هم در این مدت یکی دوتاپست بیشتر نفرستادم.البته blog sky از اون وضعیت قبلیش که نه مدیریتی داشت نه طراحیه درستی در اومده ولی راستش ما که لنگه ی این تگهای جدید رو  نه در پرشین بلاگ نه در blogspot ندیده  بودیم!

چند شب پیش خبری بود    مبنی بر اینکه خاتمی وبلاگ نویس شده!   قضیه از این قرار بود که این وبلاگ توسط دست اندرکاران نشریه ۴۰ چراغ ساخته شده و ودر مراسم شب یلدا به  عنوان یک سورپرایز به خاتمی داده شده .و این طور که ابطحی در وبلاگش گفته اصلا برداشت آقای خاتمی این نبوده که این وبلاگ شخصی ایشان باشد.واین سایت و وبلاگ آقای خاتمی نیست!

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عشق به حقیقت و تلاش برای دریافت آن و عشق به آزادی و تعالی و کوشش برای رسیدن ‏به آن جوهر آدمی است. و اگر امید به این دریافت و رسیدن نبود زندگی پرمرارت آدمی در ‏طول تاریخ ناممکن می‌شد.‏
آنچه خواستنی است دوستی و مهر است که زندگی را طربناک می‌کند و آنچه نا خواستنی ‏است خشونت و نامهربانی است که جهنم جان آدمی است.
برای عزیزانی که هدیه ارزنده وبلاگ را به من ارزانی داشتند و برای همه ارجمندانی که با ‏اظهار نظر خود جان خسته مرا نواختند آرزوی شادکامی و سلامتی می‌کنم.‏
بیایید تا ایمان به حق را با هیچ متاعی سودا نکنیم.‏
‏ و بیایید برای آبادانی و اعتلای ایران عزیز از هیچ کوششی خسته نشویم.‏
و بیایید امیدوار باشیم و با همبستگی و بیداری راه سربلندی را با یکدیگر طی کنیم
و فعلا نزدیک به سه‌هزار کامنت برای این وبلاگ گذاشته شده .

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمان جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.fardaaye-roshan.persianblog.com/

سلام..بزودی وبسایت و وبلاگ اختصاصی آقای خاتمی راه اندازی خواهد شد..نمره ۱۹.۵؟ بابا تو دیگه کی هستی(۴بار لطفا)..امیدوارم وقت بیشتری برای آپدیت این وبلاگ بزاری..از آشنایی با شما بسیار خوشوقتم...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

شبنم جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.shabnamefekr.blogspot.com

من هم شنیدم که اون وبلاگ آقای خاتمی نیست، پس حدف درست کردنش چیه؟ به خصوص با کامنتهایی که درش گذاشته شده؟

بلفی شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.bellefille.persianblog.com

من شنیدم اون وبلاگ رو یه گروه خاص برای خاتمی درست کردن. ممنون که به من سر زدید

سریال چهل سرباز جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://http://www.40sarbaz.persianblog.com

یه سری به ایم وبلاگ بزنید دارم سعی می کنم نظرات همه را تا اونجایی که بتونم درمورد سریال چهل سرباز در وبلاگم قراردهم شما هم کمکم کنید اینم آدرسش:http://www.40sarbaz.persianblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد