خوب بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به خاطر مشغله ی زیاد گفتیم یک سری به اینجا بزنیم ودوستان رو از خودمون بی خبر نگذاریم !ولی از این به بعد سعی می کنم حتما زودتر اپ کنم.

تلویزیون آری، مطبوعات نه

 

 

 

 

 

 

 

رئیس جمهور مردمی(با ارای سهمگین)در هفته گذشته یک مصاحبه خودشون با خودشون داشتن وطی اون که هیچ سئوال چالشی ازشون پرسیده نشد فرمودند که تنها دو ماه و ۲۶ روز از روی کار آمدن دولت" گذشته است.وعدم معرفی سخنگوی دولت را به خاطر کم حرف زدن و کار بیشتر افاضه فرمودند وگفتن که هر ۴۵ روز یک بار به این صورت مردم رو ذوق زده می کنند.و گفتن که در این مدت به اندازه ۶ ماه کار کردند(حتما منظورشون وضعیت مطلوب بورس و عدم افزایش قیمتها و توانایی بالا در معرفی وزیر نفت وروابط گسترده با دنیا ست)

  حتمابه اعتقاد مشاوران رئیس جمهور،  با حضور مرتب و برنامه ریزی شده در تلویزیون  لا اقل در ذهن همان ۱۷میلیونی که بهش رای دادند چنین القا می کنند که پاسخگویی اش از رییس جمهور پیشین بیشتر است.

متن کامل مصاحبه رئیس جمهور محبوب با خودشون رو در اینجا بخونید.

پرستو فروهر: 7 سال است در جستجوی تکه های کوچک حقیقت می گردم(گزارش سالگرد فروهر ها).

واما نکته جالب تر اینکه برای اولین بار در تاریخ دانشگاه تهران ریاستش به یک روحانی داده شده!!!

عباسعلی عمیدزنجانی

این رئیس جدید با ۶۸ سال سن تحصیلات دانشگاهی ندارن ودارای تحصیلات حوضوی هستند وعضو هیئت علمی گروه حقوق خصوصی و اسلامی دانشکده حقوق دانشگاه تهران با رتبه دانشیاری هستن و تألیفاتی همچون کتاب مبانی انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن داردن که از سالها پیش به عنوان متن رسمی در دانشگاههای ایران تدریس می شده.

عباسعلی عمید زنجانی با حکم رئیس جمهور مردمی انتخاب شدند!ودر طی اون بعضی از دانشجویان  دانشگاه تهران طی نامه ایی به جناب ریس جمهور به این حکم اعتراض کردن.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ

سیب

شبنم پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.shabnamefekr.blogspot.com

واقعا وحشتناکه! این که این آدم رئیس دانشگاه شده رو میگم! به همین راحتی میشه کسانی که کمترین تخصصات رو دارن در بالاترین مرتبه ها قرار بگیرن...انتظار میره بعد که نتیجه اش چی از آب در بیاد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد