عضو کمیسیون فرهنگی مجلس‌‏هفتم:
جداسازی خانم‌ها و آقایان در کشورهای لائیک هم در حال اجرا است
جداسازی درپارک، سینما, قطار, آسانسور, دانشگاه و سایر اماکن برای صیانت از زنان قابل اجرا است

چند وقت پیش این خبر رو در خبرگزاری ایلنا خوندم به هر حال طبیعی به نظر می اد وبعید نیست که تا چند وقت اینده اجرا هم بشه  به هر حال کسانی که احمدی نژاد رو از نفر هفتم نظر سنجی به رئیس جمهوری رسوندن هدفهای خاصی داشتن که این هم یکی از اونهاست خلاصه شده این گزارش رو بخونید.
یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس‌ ‏هفتم با تأکید و حمایت از سیاست‌‏های فرهنگی احمدی‌‏نژاد، بحث تفکیک خانم‌‏ها و آقایان در برخی اماکن را در راستای اجرای احکام اسلام و توجه به فرهنگ اصیل اسلامی، مثبت و مناسب ارزیابی کرد
لاله افتخاری، در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ایلنا"، سیاست‌‏های فرهنگی محمود احمدی‌‏نژاد، کاندیدای راه‌‏یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در راستای جداسازی خانم‌‏ها و آقایان را به عنوان مهم‌‏ترین رکن در رأس مطالبات عمومی دانست ، گفت: درکنار مسایل معیشتی، اجرای احکام اسلام و توجه به شرع و فرهنگ اصیل‌‏اسلامی نیز ضروری به نظر می‌‏رسد.
وی ادامه داد: اجرای بحث تفکیک خانم‌‏ها و آقایان، نیازمند زمان و فرهنگ‌‏سازی مناسب است و این جداسازی در اماکن عمومی از جمله پارک، سینما, قطار, آسانسور, دانشگاه و سایر اماکن برای صیانت از زنان قابل اجراست.
نماینده تهران در مجلس هفتم، تحقق این امر را در راستای بالا رفتن درصد امنیت خانم‌‏ها و آقایان ضروری دانست و گفت: هرجا که امکان داشته باشد، فرهنگ سازی و جداسازی صورت می‌‏گیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم، شکل اجرایی این جداسازی را در سینماها به صورت جداسازی سالن‌‏ خانم‌‏ها-آقایان، خانواده‌‏ها و یا تفکیک ساعات حضور دو جنس مذکر و مونث عنوان‌‏کرد و بحث ایجاد پارک‌‏هایی مختص خانم‌‏ها و آقایان و خانواده‌‏ها را نیز قابل اجرا دانست.
به گفته افتخاری، اجرای این سیاست مناسب فرهنگی، منجر به بازدهی بالای تلاش افراد در برخی مراکز از جمله دانشگاه‌‏ها و مراکز آموزشی خواهد شد و استقبال فراوانی ازاین سیاست صورت خواهدگرفت.
این عضو ائتلاف آباد‌‏گران مجلس ‌‏هفتم در ادامه خاطر‌‏نشان کرد: مساله جداسازی خانم‌ها و آقایان، صرف‌‏نظراز مسایل شرعی و اسلامی در کشورهای لائیک که پایبند به این مسایل نیستند، در حال اجراست و در راستای رشد فرهنگ جامعه‌‏شان صورت گرفته است.
وی در پایان به نمونه‌‏هایی از اعمال این جداسازی در کشورهایی چون ژاپن اشاره کرد و گفت: در این کشور استقبال به قدری بوده که جداسازی واگن‌‏ها به صورت قطار مستقل درآمده است و پژوهش‌‏های انجام شده موفقیت این کشورها را در خصوص این امر نشان می‌‏دهد.

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم و سعید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست مهربون . الحمدلله با پیگیری همین امروز آزمایش رو انجام دادیم و امشب جواب رو گرفتیم و خدا را هزار مرتبه شکر هیچ مشکلی در راه ازدواج ما وجود نداره . وقتی این خبرو شنیدم از خوشحالی گیریه م گرفته بود. خدا رو هزار مرتبه شکر! از مهربونیتون یه عالمه ممنونیم . خیلی خوشحالم مریم هم حتما همین طور!


[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام دوست عزیز .بنظر من دوران قهقرایی هم به این شوری نبوده.اینها دیگه نوبرش رو آوردن خدا عاقبت ما را بخیر کند این بنده های خدا که روی خدا را هم سیاه کردند

امیر توحید فاضل سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.jam7679.persianblog.com

سلام.
به وبلاگ من سری زده و پیامی نوشته بودید. من نیز به رسم ادب خدمت رسیدم.
در مورد مطالبی که فرموده بودید جای بحث و بررسی فراوان است. من خبرنگار هستم و در طول دوران انتخابات مرحله اول و دوم در ستاد انتخابات کشور شاهد و ناظر همه چیز بودم.
بازهم می گویم احمدی‌نژاد هر چه باشد بهتر از هاشمی و دار و دسته اش است. برای این نظرم نیز دلیل دارم که از دوست داشتید در حضورا خدمتتان عرض می کنم.
باید منتظر آینده بود و نباید نا امید شد.
به امید ارتباط بیشتر با شما دوست گرامی.

صبا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ http://kouli.blogsky.com

از این شیک تر هیچ جای دنیا پیدا نمیشه!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ http://cool-girls.blogsky.com

نفیسه پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:26 ق.ظ http://nafis56.blogfa.com

ای عزیز دل....
اینجا هیچ پرنده ای آبی نیست.....
هیچکس نگاهش عاشقانه نیست.....
نه پروازی نه آغازی.....
هوایش مثل آدمهایش همیشه سرد است....
همیشه آسمانش بغض تنهایی دارد.....
خورشید هم از این دیار فراری شده....

دوست مهربانم سلام


آپدیتم خوشحال می شوم باز هم رد پای سبزتون را بر کلبه کوچکم ببینم

نسل سومی یاریگر میهن (نسیم) پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ب.ظ http://na30m.blogfa.com

تو رو خدا با این که اسمش کمیسیون فرهنگی است شما هی تکرار نکن حالم بد می شود.فرهنگ؟؟؟قیافه هاشون رو می بینی بعد اسم کمیسیون فرهنگی هم میاد تو ذهنت به آدمیت شک می کنی! ولی خیالت راحت باشه که این حرکات فاشیستی زیاد دوام نخواهد آورد.مطمئنا مجبور به تغییر مسیر خواهند شد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد