بحث نخ نما و تهوع آور حقوق بشر
البته شاید این مصا حبه رو هم شنیده یا خونده باشید اما خوندن دوباره هم ضرری نداره!
(بر گرفته شده از سایت روز)

محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد به همراه مهدی چمران و مسعود زریبافان وارد سالن شهرداری تهران شد. دوربین ها به راه افتادند و نور چشم رئیس جمهور را زد. او که با شوق به انبوه روزنامه نگاران و عکاسان نگاه می کرد، خبرنگاران را"رابطان ملت ودولت خواند و سپس با تاکید بر اینکه" حرف هایم عملیاتی است، می توانید روی آنها حساب کنید" گفت و گو را آغاز کرد.
 مذاکرات اتمی، حقوق بشرو... سئوالی که پس از آن نیز چند بار تکرار شد. احمدی نژاد گفت: طرف اروپایی باید از برج عاجی که بر آن است پایین بیاید و با ملت ایران از موضع غرور صحبت نکند. بحث های نخ نما شده تهوع آور است. و دیگر اینکه: انرژی هسته ای و فناوری هسته ای که کشورمان از آن برخوردار است حاصل رشد علمی جوانان ایران و حق ملت ایران است...ما به استفاده از حق خود ادامه خواهیم داد...حق ایران چیزی نیست که کسی بخواهد به رسمیت بشناسد، بلکه یک حق به رسمیت شناخته شده است و بحث ما اعتماد سازی است و از اروپایی ها نیز تقاضای اعتماد سازی متقابل داریم
درباره آزادی و دموکراسی و اینکه آمدن او دموکراسی را به خطر می اندازد، جمله ای را درباره درجات آزادی گفت که پیش از این هم گفته و کسی درباره آن چیزی نفهمیده بود: .ما آزادی را در دو درجه محدود و منحصر نمی کنیم. بلکه آزادی در ۳۶۰ درجه معنا پیدا می کند...مردم سالاری دینی بر پایه حضور، نظارت و دخالت مردم در همه امور است و غربی ها باید در اظهار نظرشان به آرای سهمگین پشت رئیس جمهور توجه کنند.... ما هم به شدت از نقض حقوق انسانی در برخی دولت ها و از جمله نقض حقوق اقلیت های مذهبی و نژادی در اروپا نگرانیم.
نه بابا بنده خدا حق داره خوب ارا. زیادی پشت سرش!!!پس همین هرکی رو می بینی می گه به این رای دادم راست می گه! 

نگرانی درباره وضع اکبر گنجی به جلسه مصاحبه مطبوعاتی احمدی نژاد نیز راه یافته بود، و یکی از خبرنگاران از وی در مورد آزاد کردن گنجی به عنوان"بهترین رشد دیپلماتیک" سئوال کرد، که او تفکیک قوا و استقلال قوه قضاییه را یاد آور شد و اینکه: در کشور ما دموکراسی واقعی حاکم است و قوا از هم تفکیک شده اند. دخالت قوه مجریه در کار قوه قضاییه کاری غیردموکراتیک و دیکتاتوری محسوب می شود.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوالات متعدد در ارتباط با اسراییل و رابطه با آمریکا گفت: در عرصه بین الملل برخی خواهان اعمال روابط و معادلات یک جانبه هستند، و با توجه به اینکه خانه ها را بر سر مردم ویران می کنند و وجودشان نامشروع است و ریشه همه نا امنی ها در خاورمیانه هستند، حق ندارند راجع به دیگران اظهار نظر کنند...سیاست هلای جمهوری اسلامی روشن و شفاف است... در مورد رابطه با آمریکا نیز سیاست های جمهوری اسلامی بارها اعلام شده...ملت ما با خود باوری ... مسیر پیشرفت را طی می کند و نیاز قابل توجهی به ایالات متحده ندارد و هرکشوری که به دنبال خصومت ورزی نباشد در روابط خارجی مورد توجه قرار می گیرد...

وی در مورد یکی از راه های رسیدن به عدالت به توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: در این زمنیه محورها را اعلام کرده ایم و مقررات و جهت گیری ها در این زمنیه تقویت و اصلاح خواهد شد.

رییس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه موانع اداری در زمینه سرمایه گذاری وجود دارد، گفت: ناهماهنگی در تصمیم گیری ها امنیت سرمایه گذاری را کاهش داده ... اما ما برای ساختن ایران از همه سرمایه ها در داخل و خارج استفاده خواهیم کرد و از ایرانیانی که مایلند کشور خود را آباد کنند استقبال می کنیم.
اینم اظهارات نماینده ی احمدی نژاد که البته از کار بی کار شده. 
مشاور احمدی نژاد از ترانه خوانان لوس آنجلس، مد لباس دخترها،ماهواره، و بگیر و ببند روزنامه ها می گوید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد