بازگشت به عقب
سلام بر
دیکتاتوری

دوستان, بی طرفان و دشمنان گرامی!

تحریم بازان گرانقدر!

خداوکیلی با این تیریپ اِندِ خَفَن بازار حال می کنین؟

بیانیه دکترمعین: من اعلام می کنم آنچه به وقوع پیوست ، اقدامی غیرقانونی برای محروم کردن یک کاندیدا از حق خود و بر کشیدن کاندیدایی دیگر بود


ملت عزیز و بزرگوار ایران !
اکنون که انتخابات دور نهم ریاست جمهوری به انجام رسیده است ، وظیفة خود می دانم از حضور گستردة همة هم میهنان ارجمند و ورود فعال بخش عمده ای از نخبگان کشور به روند مشارکت در انتخابات و دفاع از دموکراسی و حقوق اساسی ملت ، صمیمانه قدردانی می کنم .
در طول ماهها و هفته ها و روزهای اخیر ، همة آنان که چشم به فرصت پیشرفت و توسعة ایران و دل در گرو آرمانهای انقلاب اسلامی دارند ، برای رفع تهدیدهای ملی و بین المللی تلاش فراوان کردند تا راه برگزاری انتخاباتی آزاد ، عادلانه و سالم گشوده شود . من نیز در حد توان خود کوشیدم در کنار احزاب و گروههای سیاسی و مدنی همفکر و آحاد شهروندان عزیز به ویژه جوانان برومند ایران زمین این راه را بپیمایم . تردید ندارم که جامعة ما برای بازسازی اعتماد ملی و تجدید امید اجتماعی تجربه های جدیدی در اعتماد به افکار عمومی و پرهیز از داد و ستدهای سیاسی ، با ایستادگی در برابر اوامر و دخالت های غیر قانونی و با دفاع از حقوق شهروندان و گروههای محذوف جامعه آموخت . آنچه جامعه در روند انتخابات به آن دست یافت و آنچه از آن در نهایت محروم ماند ، پدیده ای بسیار مهم است که چون گذشته باید در پرتو خرد جمعی و کار جمعی مورد ارزیابی و نقد قرار گیرد و سرمایة اجتماعی که در این روند بدست آمده است ، محرکة اقدامات آینده شود . تشکیل جبهه دموکراسی و حقوق بشر در جهت توانمندسازی شهروندان و دفاع از حقوق فعالان سیاسی ، احزاب و گروهها و نهادهای مدنی و تسریع فرایند دموکراسی و تقویت وحدت و امنیت ملی بخشی از این سرمایه اجتماعی است ، چنانکه جذب و سازماندهی نیروهای جوان و فرهیخته ای که در سراسر کشور بی هیچ ادعا وچشمداشتی با کمترین امکانات پا به عرصه انتخابات نهادند ، بخش دیگری از ضرورتهای پیش روست . من به این مسایل به تدریج و در قالب همان ساز و کارهای جمعی که به آن پایبند بوده ام ، خواهم پرداخت ، اما آنچه امروز به آن می پردازم هشدار و ضرورت دیگری است .
ملت آگاه ایران !
اکنون نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده است . به رغم هشدارها و اعلام خطرهایی که از سوی ریاست محترم جمهوری و وزارت محترم کشور و نیز احزاب و گروههای سیاسی داده شد ، جهت گیری خاص و سازمان یافته ای سلامت این انتخابات را هدف قرار داد . در روزهای پایانی انتخابات به ناگاه اراده ای قاهر برای پیروزی یک کاندیدای خاص و حذف کاندیداهای دیگر به میدان آمد و باب سازماندهی برخی نهادهای نظامی و حمایت دستگاه نظارتی انتخابات را گشود تا حقوق مسلم نامزدهای دیگر را در انتخابات مورد هدف قرار دهد . امروز هرکس می تواند به روشنی اثر این دخالت سازماندهی شده را در نتیجة انتخابات ببیند .


من اعلام می کنم آنچه به وقوع پیوست ، اقدامی غیرقانونی برای محروم کردن یک کاندیدا از حق خود و بر کشیدن کاندیدایی دیگر بود.
من اعلام می کنم با این اقدام زنگ خطر برای دموکراسی نوپای ما به صدا درآمده است.
هوشیار باشیم که این قبیل تلاشهای پیچیده و خزنده نهایتاً در این کشور سر از نظامی گری ، اقتدار گرایی و خفقان سیاسی اجتماعی در خواهد آورد . این روند تهدیدی برای جامعة مدنی و انسداد راه اصلاحات است.
مردم بزرگوار ایران !
خطر فاشیسم و از میان رفتن نقش مردم و خطر حذف جمهوریت را با هر نام و سازمان دیگر جدی بگیریم .
من هشدار می دهم که اقدام هایی از این دست نه تنها ساخت انتخابات آزاد و عادلانه بلکه سلامت آن را از این پس زیر سؤال برده است . باور کنیم این انحراف ساختاری به مراتب زیان بار تر از خطر تخلف ، تقلب و خدشه درانتخابات است.
من هشدار می دهم که این دخالت سازمان یافته نظامی و نظارتی تبعاتی دارد فراتر از تضییع حق کسانی که به من و امثال من رأی داده اند. اعلام می کنم این تهدیدی است برای رأی مردم و انتخابات آزاد وبیشتر از آن تهدیدی است برای منافع ملی ایران و اعتلای نظام جمهوری اسلامی.
آنانکه به جای تکیه بر قدرت دموکراتیک مردم دراین انتخابات برسازماندهی یک شبه نظامی و استفاده از شبکه نظارتی جهت دار و گسترده تکیه کردند و بهانه به دشمنان واقعی دمکراسی در ایران و جهان دادند ، خود باید پاسخگو باشند.
من چون گذشته تنها شکوه به خداوند خواهم برد و با شما مردم سخن خواهم گفت.
من در این مدت از لطف خداوند و انفجار عواطف انسانی در همه جای کشور بهره های فراوان برده ام ، از این پس هم به این دو متکی خواهم بود.
"و عسی ان تکرهوا شیئاً و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئاً و هو شر لکم و الله یعلم و انتم لا یعلمون" (بقره216 )

خدمتگذار کوچک مردم
دکترمصطفی معین
28/3/843

خوب ما یکی دو هفته ای باید برگردیم اون خراب شده جهت امتحانات فعلا
                                                                                                      یا حق
       
نظرات 1 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ

از ماست که بر ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد